6.3 - Camere şi provocări6.3.2 - Praguri şi camere Pentru a câştiga un joc în modul Ascensiunea Olimpului, trebuie să treceţi 3 prag(uri), apoi să învingeţi un bos.Fiecare nivel este format din 7 camere.Începeţi în prima cameră a Pragului 1.Fiecare cameră are propria provocare cu diferite niveluri de dificultate:Uşor: Necesită o abilitate aleatorie pentru finalizareModerat: Necesită două abilităţi aleatorii pentru finalizareDificil: Necesită trei abilităţi aleatorii pentru finalizareCu cât este mai grea provocarea, cu atât mai mare este bonusul.6.3.3 - Depăşirea unei provocări Pentru a depăşi o provocare, trebuie să adunaţi abilităţile necesare cu cartonaşele dvs. divine sau cu amplificatoarele.Puteţi selecta până la 3 cartonaşe divine şi oricâte amplificatoare doriți.Un număr procentual indică şansele dvs. de succes cu cartonaşele selectate.Nu trebuie să ajungeţi la 100% pentru a trece o provocare, dar dacă scădeți sub acest număr, riscul de a eşua este mai mare.6.3.4 - Energia cartonaşelor divine În Ascensiunea Olimpului, fiecare cartonaş divin are un indicator de energie.Odată ce un cartonaş a fost folosit pentru a depăşi o provocare, pierde 1 punct(e) de energie.Nu puteţi folosi un cartonaş care a rămas fără energie pentru a depăşi o provocare.Un cartonaş poate recupera energie cu un bonus de final de provocare.