Ajutor pentru crescător

1 / Câteva informaţii despre Howrse

> 1.1 – Timp pentru calul tău

Ziua unui callune

Calul are propriul său program zilnic, care nu corespunde cu ziua reală. Istoricul zilei poate fi vizualizat pe partea stângă a paginii calului. Ziua unui cal începe la ora 8 dimineaţa, când calul se trezeşte. Apoi, fiecare acţiune efectuată de cal durează o anumită perioadă de timp. De exemplu, mesele durează 30 minute.

Calul trebuie adormit înainte de miezul nopţii (timpul calului), timp după care caii nu mai pot efectua nicio acţiune. Singura excepţia o reprezintă fătarea, care poate avea loc în orice moment. Pentru a menţine calul în formă maximă, trebuie să îl adormiţi cel târziu la ora 10 seara.

La sfârşitul zilei, trebuie să duceţi calul la culcare. Pentru acest lucru, calul trebuie adăpostit într-un centru de echitaţie

Mânjii mai tineri de 6 luni pot fi duşi la culcare chiar dacă nu sunt adăpostiţi într-un centru de echitaţie.

Îmbătrânire

După ce aţi dus calul la culcare, acesta va îmbătrâni automat la ora la care site-ul este actualizat (03:00). Când acesta se trezeşte, începe o nouă zi. În joc, caii îmbătrânesc cu 2 luni de fiecare dată când se trezesc.

Dacă nu duceţi calul la culcare, acesta nu va îmbătrâni automat pe durata nopţii. Acest lucru înseamnă că dacă nu jucaţi, calul nu va îmbătrâni. Pentru a-l îmbătrâni fără a aştepta ziua următoare, aveţi nevoie de puncte de îmbătrânire. Uneori veţi găsi câteva când se trezeşte calul (acest lucru este menţionat în istoric). În caz contrar, puteţi cumpăra puncte de îmbătrânire cu permise.

Există două obiecte de pe Piaţa Neagră care vă permit să ocoliţi regulile de îmbătrânire:

  • Apa tinereţii vă permite să îmbătrâniţi calul cu câte o lună, după cea de-a doua zi de naştere.
  • Braţul lui Morfeu vă permite să îmbătrâniţi calul până la 30 ani.

Spre deosebire de punctele de îmbătrânire, aceste articole trebuie atribuite unui anumit cal.

După cea de-a 25a aniversare, calul dumneavoastră îmbătrâneşte: sănătatea şi abilităţile se reduc. Dacă îl îngrijiţi bine, acesta poate trăi maxim 35 ani. Dacă obţineţi Piatra Filozofală, calul dumneavoastră devine nemuritor iar abilităţile acestuia nu scad niciodată.

> 1.2 – Vreme şi anotimpuri

meteo

Pe Howrse, anotimpurile durează o săptămână. Toamna începe în prima zi a fiecărei luni reale. Având în vedere că durează o săptămână, pe data de 8 a lunii începe iarna, pe data de 15 soseşte primăvara, iar pe data de 22 începe vara. Vara durează până la sfârşitul lunii reale în curs, după care ciclul anotimpurilor reîncepe luna următoare.

Anotimpurile din joc afectează cantitatea de iarbă din pajişti. Este multă iarbă pe pajiştile fertile în timpul primăverii şi al verii, dar cantitatea acesteia scade în timpul iernii.

> 1.3 - Clasamente

Pe fiecare pagină de clasamente, puteţi vedea punctajul dumneavoastră folosind legătura "Afişează poziţia mea în clasamente" situată în partea de sus a paginii.

Utilizaţii numerele roşii sau verzi cu caracterul - sau + în faţă pentru a evalua evoluţia zilnică.

podium Clasament general

Pe această pagină veţi găsi:

  • Clasamentul general al jucătorilor. Avertizare, numai cei 10000 cai ai dvs. cu cele mai multe abilităţi sunt luaţi în considerare pentru clasament.
  • Clasamentul jucătorilor care au obţinut cele mai multe trofee.
  • Clasamentul celor mai bogaţi jucători
  • Clasamentul după vechime
  • Clasamentul după popularitate, care se calculează în funcţie de numărul de vizite ale jucătorilor diferiţi în ziua anterioară. Un jucător care vizitează un profil de mai multe ori pe zi nu creşte locul acelei pagini, numai vizitele care au loc o dată pe zi vor fi luate în calcul.
Clasamentul crescătorilor

Pe această pagină veţi găsi:

  • clasament pentru crescătorii cu cei mai mulţi cai
  • clasament pentru crescătorii care au îngrijit cei mai mulţi cai în ziua anterioară
  • clasament pentru crescătorii care au câştigat cele mai multe competiţii în ziua anterioară
  • clasament pentru crescătorii care au câştigat cele mai multe rozete în ziua anterioară
În prima zi a fiecărei luni, un cal divin Arion este oferit jucătorului care a câştigat cel mai mare număr de rozete în luna anterioară, cu condiţia să nu fi crescut încă acest cal. Dacă nu este cazul, atunci calul este oferit următorului jucător în clasament. Clasament cai

Deoarece nu toţi caii au noroc în timpul curselor, aceştia pot fi clasaţi în funcţie de abilităţi, în general, sau în funcţie de o anumită abilitate. Astfel, veţi găsi clasamente pentru fiecare abilitate.

De asemenea, puteţi filtra clasamentul cailor în funcţie de rasă şi astfel puteţi vizualiza cele mai bune exemplare din fiecare rasă.

În fiecare din aceste clasamente, puteţi afişa poziţia propriilor cai şi puteţi monitoriza evoluţia acestora.

Clasamente victorii

Caii sunt clasificaţi în funcţie de rezultatele obţinute în competiţii. Există un clasament general, precum şi câte un clasament pentru fiecare tip de competiţie (curse de alergare şi de galop, cursă de obstacole, sărituri...). Caii cu cele mai bune rezultate sunt în mod evident mari campioni cu abilităţi excepţionale, dar sunt, de asemenea, cai ai căror antrenori s-au ocupat de carieră în cel mai inteligent mod posibil.

Clasament creaţii

Pe această pagină găsiţi:

  • Clasamentul crescătorilor care deţin cei mai mulţi cai cu un Măr de Aur
  • Clasamentul crescătorilor care deţin cei mai mulţi cai cu un Măr de Aur pierdut
  • Clasamentul jucătorilor care au propus cele mai multe creaţii
  • Clasamentul jucătorilor ale căror creaţii sunt utilizate cel mai frecvent în cadrul jocului

> 1.4 – Vânzarea articolelor

donobjet Obiecte de pe Piaţa Neagră

În meniul de tranzacții, puteţi oferi obiecte de pe Piaţa Neagră sau puteţi schimba obiecte cu alţi jucători.

Săptămânal, puteţi oferi sau accepta:

Vechime între 10 şi 30 zile 2 schimburi pe săptămână
Vechime mai mare de 30 zile 3 schimburi pe săptămână
Cu un Cont Pegas 6 schimburi pe săptămână
Pentru a putea face schimburi, trebuie să respectaţi aceste reguli:
  • Karma dvs. trebuie să fie mai mare de 6
  • Adresa de email trebuie verificată
  • Contul dumneavoastră trebuie validat de părinţi în cazul în care aveţi mai puţin de 12 ani
  • Nu puteţi face schimb cu un jucător care aceeaşi adresă de email ca dumneavoastră
  • Puteţi face un singur schimb pe săptămână cu acelaşi jucător

Obiecte din magazin

Puteţi oferi prietenilor 3 obiecte din magazin (mere, şei...) în fiecare săptămână. Pentru a utiliza această caracteristică, dumneavoastră şi prietenii dumneavoastră trebuie să aveţi o vechime de cel puţin 10 zile.

Puteţi oferi un obiect unui prieten în fiecare săptămână.

Vizitaţi paginile prietenilor dumneavoastră pentru a le oferi obiecte din magazin!

> 1.5 – Securitate

cadenas

Pentru a juca în cele mai bune condiţii, trebuie să urmaţi câteva reguli de bază:

  • Niciodată să nu dezvăluiţi parola,
  • nu vă înregistraţi pe pagini de internet care pretind să vă ofere permise astfel încât acestea să vă poată fura contul,
  • alegeţi o parolă dificil de ghicit

> 1.6 – Partajare cont

amis

Puteţi oferi acces familiei dvs. la contul dvs. pentru a vă îngriji caii. Acest lucru este foarte util pentru reînnoirea găzduirii, a culturilor şi a aşternuturilor pentru boxele de la centrul dvs. de echitaţie, atunci când sunteţi plecat. Nu trebuie să oferiţi nimănui parola dvs., jucătorii pe care i-aţi autorizat să vă co-gestioneze contul se vor conecta cu ID-ul dvs. şi cu propria lor parolă! Astfel, ei vor avea acces limitat la contul dvs. Aceştia pot avea grijă de caii dvs., dar nu vor putea niciodată să vă şteargă jocul, centrul de echitaţie sau fermele de reproducere. Nu pot nici vinde cai.

Atenţie, administrarea comună a contului dumneavoastră nu trebuie încredinţată unei persoane pe care nu o cunoaşteţi. Activităţile nedorite în contul dumneavoastră efectuate de un administrator comun rămâne responsabilitatea dumneavoastră.

> 1.7 - Permise

Permisele reprezintă monede în cadrul jocului. Acestea vă oferă acces la servicii şi produse mai bune decât cele pe care le puteţi obţine cu Equus.

pass

Permisele vă permit să:

Pentru a obţine permise:

  • există mai multe metode de plată. Aflaţi mai multe despre acestea pe pagina permise.
  • după 30 zi pe Howrse, puteţi câştiga până la 1 permis la fiecare 30 zile, prin completarea unui contor cu ajutorul acţiunilor dvs. zilnice din timpul jocului
  • puteţi câştiga permise dacă scoateţi caii la vânzare în schimbul permiselor şi dacă jucătorii îi cumpără
  • puteţi câştiga permise ducând caii mai bătrâni de 30 de ani în Rai, conform regulilor:
    • obţineţi 1 permis pentru fiecare cal pe care îl trimiteţi în rai după ce împlineşte 30 ani, dacă aţi primit mai puţin de 10 permise în această lună folosind acest sistem
    • aveţi o şansă de 1 la 3 pentru a obţine un permis dacă aţi obţinut între 10 şi 29 permise în această lună folosind acest sistem. În restul timpului (dacă nu aţi obţinut un permis) veţi primi un articol bonus.
    • nu veţi mai câştiga nimic în plus dacă aţi câştigat deja 30 permise în această lună prin utilizarea acestui sistem

Pentru a obţine un permis într-unul din aceste moduri, adresa dvs. de e-mail trebuie confirmată sau jocul dvs. trebuie verificat de părinţii dvs., dacă aveţi sub 12 ani.

> 1.8 – Contul dvs.

parchemin

Vă puteţi modifica datele personale în orice moment pe pagina Cont.

De asemenea, vă rugăm să ţineţi cont de faptul că, în scopul protecţiei datelor, conturile care sunt inactive timp de mai mult de 180 de zile vor fi şterse automat.

2 / Îngrijirea calului

> 2.1 – Cazare cal

boxa 1*

După înțărcare, găzduiți rapid calul dvs. într-un centru de echitație, pentru a putea să îl puneți la somn.

Pentru acest lucru, utilizaţi legătura situată în partea din dreapta sus a paginii pentru a alege un centru de echitaţie. Puteţi alege un centru de echitaţie în funcţie de preţ sau prestigiu. De asemenea, puteţi căuta un centru de echitaţie al unui jucător anume furnizând identificatorul jucătorului.

După ce aţi ales un centru de echitaţie, trebuie să alegeţi durata şederii şi apoi să confirmaţi. Desigur, nu toţi caii trebuie cazaţi în acelaşi centru de echitaţie. Mai mult, puteţi schimba centrul atunci când doriţi.

Puteţi prelungi găzduirea mulţumită de lângă data finală de pe pagina calului dvs. Managerul centrului de echitaţie va decide dacă acceptă sau respinge solicitarea dvs. De asemenea, puteţi solicita managerului să vă rezerve o boxă din această instituţie.

Alegerea unui centru

Centrul de echitaţie ales are influenţă asupra următoarelor:

ressourcelin
  • boxă mare: cu cât este mai mare boxa, cu atât mai mare va fi morala calului adăpostit în ea, atunci când acesta se trezeşte
  • calitatea aşternutului utilizat: iepele vor pierde mai puţină energie atunci când fată dacă aşternutul acestora este de calitate superioară
  • Banii pe care îi câştigaţi din misiunile pe care le finalizează calul dvs.: preţul este calculat automat în funcţie de prestigiul calului adăpostit. (preţul afişat pe pagina centrului reprezintă valoarea primită de proprietarul calului care efectuează misiunea)
  • prestigiu pajişte: cu cât este mai mare prestigiul pajiştii, cu atât mai mult nutreţ va putea calul dvs. să mănânce gratuit atunci când paşte
  • dacă este disponibilă mâncarea, precum nutreţ, ovăz, morcovi şi terciuri: puteţi oferi oricare dintre acestea cailor dvs. fără a fi nevoie să le luaţi din inventar.
  • prezenţa echipamentelor care permite cailor adăpostiţi să beneficieze de acestea gratuit dacă au specializarea corespunzătoare
  • Locaţia Centrului de echitație: abilităţile cresc de două ori mai repede în timpul plimbărilor dacă locaţia Centrului de echitaţie corespunde tipului de plimbări pe care le face calul dvs.
Cazuri de cumpărare sau de evacuare a cailor

Nu uitaţi să verificaţi pagina de profil a centrului la care doriţi să vă găzduiţi calul pentru a evita orice surprize, deoarece nu veţi putea să anulaţi şederea calului dvs. acolo. Calul va sta acolo pentru numărul de zile pentru care aţi plătit. Există o singură excepţie: atunci când jucătorii cumpără un cal a cărui găzduire a fost deja rezervată, aceştia o pot anula în decursul a 7 zile de la achiziţie.

În cazul în care calul dvs. este evacuat din boxa în care era găzduit din cauză că boxa a devenit prea uzată sau că centrul de echitaţie a fost şters:

  • sunteţi rambursaţi cu suma rămasă pentru găzduire
  • sau, dacă rambursarea nu este posibilă, calul dvs. va fi transferat într-o boxă de aceeaşi calitate din centrul de echitaţie al lui Ow pentru restul şederii acestuia. Dacă doriţi, puteţi anula găzduirea calului dvs. în decursul a 7 zile de la transfer.

Anularea găzduirii unui cal nu vă conferă dreptul de a fi rambursat.

> 2.2 – Hrănire cal

Mânji

alimentation Mânjii rămân cu mamele lor până la 6 luni.În acest timp, aceştia se hrănesc exclusiv cu laptele mamei. Dacă centrul de echitaţie în care este adăpostită mama oferă morcovi, mânzul poate mânca morcovi gratuit.

Mânjii înţărcaţi pot mânca numai nutreţ.Când încep instruirea, le puteţi oferi ovăz. Asiguraţi-vă că mănâncă suficient: nici prea mult, nici prea puţin.

Calul adult

Un cal de tracţiune adult are nevoie de nutreţ şi ovăz.Cantitatea de hrană depinde de cantitatea de muncă prevăzută. Dacă hrana nu este corespunzătoare, acesta se va îngrăşa sau va slăbi, ceea ce poate implica o deteriorare a stării de sănătate.
Calul poate mânca gratuit o anumită cantitate de nutreţ în funcţie de calitatea pajiştilor din centrul de echitaţie în care calul este adăpostit. Acest lucru depinde şi de anotimp: iarba este mai puţin abundentă în timpul iernii decât în timpul primăverii.
Unele centre de echitaţie oferă nutreţ şi ovăz cailor adăpostiţi.
Acest lucru vă permite să vă hrăniţi calul complet gratuit dacă acesta este adăpostit într-un astfel de centru de echitaţie!

Probleme de greutate

Câteva mesaje vă vor avertiza când calul dvs. este prea gras sau prea slab. În acest caz, trebuie să faceți ceva. Dacă este prea slab, va trebui să îl hrăniţi cât mai mult posibil. Din contră, dacă este prea gras, nu îl mai hrăniţi atât.

Gustări morcov

Vă puteţi bucura calul, oferindu-i morcovi. Aceştia îi restaurează şi o anumită parte din energie. Aceştia pot fi oferiţi gratuit cailor adăpostiţi de centrele de echitaţie care le cresc. Asiguraţi-vă că alegeţi centrul de echitaţie potrivit!

Alţi jucători pot oferi mere calului dvs. pentru a-i ridica moralul.

Terciuri

Pentru a vă ajuta să vă menţineţi calul în formă, puteţi utiliza terciuri care vor restabili:

  • 10% energie
  • 10% moral
  • 5% sănătate

Numai caii care au peste 2 ani. În plus, după 25 ani, caii nu îşi vor mai recupera sănătatea datorită terciului.

Ca şi în cazul nutreţului, al ovăzului şi al morcovilor, unele centre de echitaţie pot oferi terciuri gratuit.

> 2.3 – Îngrijire cal

Există trei elemente care vă indică starea fizică a calului: energia, sănătatea şi moralul.

De fiecare dată când calul dvs. execută o acţiune, aceasta afectează una sau mai multe din stările acestuia. Atenţie la nivelul de energie al acestuia. În cazul în care calul este epuizat, poate muri.Ideal ar fi să îl duceţi la culcare la ora 22:00, cel târziu, cu cel puţin 20% energie. În cazul în care calul are mai puţin de 20% energie, nu se va recupera corespunzător şi poate chiar muri dacă energia este sub 5%.


Cum se recuperează energia calului?

  • prin hrănirea acestuia
  • prin mângâierea acestuia
  • oferindu-i un terci
  • trimiţându-l la culcare. Calul recuperează aproximativ de 5 ori mai multă energie decât cea pe care o avea atunci când a fost trimis la culcare Totuşi, reţineţi că dacă vă trimiteţi calul la culcare cu energia la 0, acesta va muri.
  • oferindu-i ceva de băut
  • oferiţi-i nişte zahăr pe care îl găsiţi în timp ce efectuaţi acţiuni
  • oferindu-i un morcov

Cum se recuperează moralul?

  • îngrijindu-l
  • oferindu-i un terci
  • oferindu-i ceva de băut
  • dacă un alt jucător îi oferă un măr

Sănătatea creşte în mod firesc, pe măsură ce timpul trece.

Probleme cu moralul

etrille Atunci când un cal este îmbătrânit având mai puţin de 20% moral, sănătatea lui scade. Cu cât este mai slab moralul, cu atât scade mai repede sănătatea. Pentru a evita acest lucru, nu uitaţi să vă îngrijiţi calul zilnic şi să îl adăpostiţi într-un centru de echitaţie.

Probleme de sănătate

Sănătatea calului sub 25 ani scade când

  • Calul este prea gras sau prea slab
  • Nu îngrijiţi calul suficient de bine
  • Energia calului scade sub 20%
  • Nu aţi ţesălat calul cu o zi înainte

După vârsta de 25 ani, sănătatea cailor şi a poneilor care nu au o Piatră Filozofală va scădea treptat în funcţie de vârsta calului.

> 2.4 – Magazinul

boutiqueeleveur

Aici puteţi găsi tot ce aveţi nevoie pentru a vă îngriji calul. În diferitele departamente puteţi achiziţiona:

  • mâncare şi recompense pentru satisfacerea calului dvs.
  • echipament pentru înscriere în competiţii
  • bonusuri pentru creşterea performanţei calului dvs.

Preţul anumitor obiecte se schimbă în funcţie de achiziţionarea şi vânzarea acestora de către alţi jucători.

Pe această pagină, în partea din dreapta jos, puteţi vizualiza obiectele din inventarul dvs. şi puteţi planifica reaprovizionarea stocului dvs. Dacă e necesar, puteţi vinde aceste obiecte în magazin. Magazinul le va achiziţiona pentru mai puţin din preţul solicitat. De asemenea, puteţi vinde şi bălegar produs de caii dvs. Pentru a vinde ceva, faceţi clic pe „Vinde obiecte” de pe pagina magazinului.

Nu uitaţi că puteţi vinde numai obiecte din inventar.

> 2.5 – Piaţa neagră

marchenoir

Piaţa Neagră este un loc foarte ciudat şi neobişnuit. Fiţi atent când vă aventuraţi în acest loc, puterea obiectelor pe care le găsiţi aici poate fi atât de mare încât pot fi înspăimântătoare.

Obiectele de pe piaţa neagră pot fi cumpărate cu permise.

Aceste articole nu pot fi transmise de la părinţi la urmaşi. Nu pot fi transferate de la un cal la altul şi nu pot fi recuperate când calul moare.

3 / Pregătirea calului pentru competiţii

> 3.1 – Echiparea calului dvs. şi alegerea specialităţii acestuia

Specialitatespecialisationclassique

Pentru a putea înscrie caii în competiţii la vârsta de 3 ani, trebuie să alegeţi stilul de călărie pentru specilitatea acestuia. Tipurile de competiţii pentru care este eligibil calul dvs. vor depinde de specialitatea acestuia.

Caii specializaţi în Călărie Englezească pot participa la curse de trap, de teren, de sărituri şi competiţii de dresaj.

Caii specializaţi în călărie western pot participa la curse de viteză printre butoaie, separare a vitelor, dresaj western, divertisment western şi obstacole.

Pentru a alege specialitatea calului dvs., selectaţi tipul de călărie în căsuţa Competiţii.

Puteţi schimba specialitatea calului dvs. până la vârsta de 5 ani.

ŢintăŞa clasică 3***

După ce un cal se specializează, trebuie să achiziţionaţi un valtrap, o şa şi un căpăstru care se potrivesc specializării sale. Puteţi găsi aceste obiecte la magazinul crescătorului. Există câteva modele şi niveluri de calitate disponibile.

Unele centre de echitaţie pun la dispoziţie diferite tipuri de echipamente pentru calul dvs., în mod gratuit.

Pentru a vă face calul mai eficient în competiţii, îl puteţi echipa şi cu un capişon şi cu bandaje.

Apoi puteţi oferi aceste obiecte calului dvs. de pe pagina calului.

Acest echipament nu se uzează niciodată. Nu îl puteţi elimina, poate fi numai înlocuit.

Dacă înlocuiţi echipamentul calului dvs., echipamentul vechi va fi distrus.

> 3.2 – Abilităţi şi antrenament

Abilităţi

Pe Howrse, există şase categorii de abilităţi:

entrainer
  • Rezistenţă
  • Viteză
  • Dresaj
  • Galop
  • Trap
  • Sărituri

Abilităţile maxime pe care un cal le poate dobândi în timpul vieţii, prin activităţile efectuate, sunt determinate la naştere în funcţie de rasă şi strămoşi. Acestea variază, deci, de la un exemplar la altul, chiar şi pentru exemplarele din aceeaşi rasă. Totuşi, din punct de vedere logic, un alergător nu va ajunge niciodată campion la o cursă de galop! Având în vedere că potenţialul unui cal nu poate fi extins la nesfârşit, va veni un timp la care calul nu va mai evolua. Depinde de dumneavoastră să dezvoltaţi abilităţile calului la maxim!

Există 3 modalităţi principale prin care puteţi îmbunătăţi abilităţile unui cal:

  • plimbări
  • antrenament
  • competiţii

Atenţie la sănătatea calului dvs. Dacă îl antrenaţi sau îl duceţi la plimbare ori dacă îl înscrieţi în competiţii, iar sănătatea lui nu este la 100%, nu va câştiga numărul maxim de puncte pentru abilităţi. În cazul în care calul dvs. nu obţine abilităţi maxime, nu le va putea recupera ulterior.

Există 2 moduri în plus pentru îmbunătăţirea abilităţilor:

  • Jucarea jocurilor atunci când mânzul are între 8 şi 16 luni; puteţi câştiga până la 60 puncte de abilităţi în acest mod.
  • Finalizarea misiunilor care devin disponibile atunci când un cal împlineşte 2 ani; misiunile consumă 30% energie. Progresul abilităţilor depinde de calitatea misiunilor oferite de centrul de echitaţie în care este adăpostit calul. Misiunile oferă puncte de abilităţi pentru 2 abilităţi cu cel mai mare potenţial ale calului sau poneiului. Reţineţi, creşterile de abilitate de la misiune se termină când calul împlineşte 25 ani!

După ce aţi încheiat dezvoltarea abilităţilor calului, acestea sunt afişate cu litere îngroşate în potenţialul genetic al calului. Încheierea dezvoltării înseamnă finalizarea antrenamentelor şi a plimbărilor şi câştigarea de către cal a abilităţilor posibile în cadrul competiţiilor.

Antrenament balader

Instruirea începe la 1 ani şi 6 luni pentru plimbări. Există 2 tipuri de plimbări: plimbări în pădure şi plimbări pe munte. Fiecare dintre acestea dezvoltă abilităţi specifice:

  • Plimbările în pădure dezvoltă abilităţile de dresaj, galop și sărituri
  • Plimbările pe munte dezvoltă abilităţile de rezistenţă, viteză și alergare

Veţi vedea cum stelele din cadrul Abilităţi (în centrul paginii calului dvs.) se umplu progresiv. Reţineţi că obţinerea abilităţilor este limitată, iar după un anumit timp, calul dvs. nu va mai câştiga nimic de pe urma plimbărilor.

Când calul împlineşte 2 ani, poate începe antrenamentul efectiv. Fiecare abilitate necesită un antrenament specific. Fiecare antrenament necesită 3 ore. Puteţi combina mai multe tipuri de antrenament în timpul zilei calului, dar verificaţi în permanenţă nivelul de energie al acestuia şi ora din istoricul acestuia, astfel încât să se poată odihni suficient. Nu uitaţi că trebuie să îl duceţi la culcare cel mai târziu la ora 10:00 seara!

După ce calul dvs. împlineşte 5 ani, puteţi merge la plimbare pe plajă. Acestea sunt plimbări speciale în timpul cărora puteţi schimba alocarea abilităţilor calului dvs., transferându-le de la o abilitate la alta. Cu cât e mai lungă plimbarea, cu atât este mai mare transferul de abilităţi. Avertizare, transferul este limitat şi corespunde unei valori de 2.5% din potenţialul genetic al calului.

Nu uitaţi că, în cazul în care moralul calului dvs. nu este 100 atunci când este plimbat pe plajă, transferul abilităţilor va fi sub cel optim şi pierdut definitiv.

Bonusuri pot-graisse

Acestea apar într-o fereastră pe pagina calului. Acestea reprezintă puncte adăugate la abilităţi, dar nu trebuie confundate cu abilităţile în sine. Pot conta pentru rezultatele competiţiilor, dar nu contează pentru nivelul minim solicitat pentru competiţii.

Pot fi asociate cu:

  • la centrul în care calul a fost găzduit conform prestigiului acestuia
  • cu diferite obiecte cumpărate de la magazin, de pe Piaţa Neagră sau găsite în timpul activităților efectuate de către calul dvs.

Acestea sunt, de asemenea, afişate cu un semn + în faţă atunci când mutaţi cursorul pe cadrul „Abilităţi".

> 3.3 - Competiţie

competition

Competiţiile pot începe când calul dvs. face 3 ani! Pentru a da posibilitatea calului dvs. de a participa la competiţii, trebuie să îl specializaţi pentru un tip de competiție şi să îi oferiţi un valtrap, o şa şi un căpăstru care se potrivesc specializării sale.

Competiţiile vă vor permite să câştigaţi bani în funcţie de succes, dar şi să îmbunătăţiţi abilităţile cailor. Potenţialul lor nu este nelimitat şi va veni o vreme în care abilităţile calului nu se vor mai îmbunătăţi prin competiţii.

Indiferent de disciplină, fiecare competiţie are un nivel de dificultate stabilit ca procentaj din fiecare abilitate, fiecare centru stabilind competiţiile pentru nivelul dorit.

Pentru anumite tipuri de competiţii, puteţi utiliza filtrele pentru a alege distanţa.

Nu puteţi înscrie mai mult de 2 cai din grajdurile dvs. într-o singură competiţie.

Pe pagina de profil a fiecărui cal, printre alte informaţii, veţi găsi un rezumat al victoriilor calului şi rezultatele acestuia la competiţii.

Competiţii de Călărie Englezească

Competiţiile de Călărie Englezească sunt destinate cailor specializaţi în Călărie Englezească care au o şa şi un căpăstru destinate călăriei engleze. Sunt 4 tipuri de competiţii:

  • Cursele de alergare și galop sunt restricţionate în funcţie de nivelul abilităţii de galop pentru cursele de galop, şi în funcţie de nivelul abilităţii de alergare pentru cursele de alergare. Caii mai au nevoie şi de abilităţi de viteză şi de dresaj dacă doriţi ca aceştia să devină campioni.
  • Cursa de obstacoleeste o disciplină fizică ce necesită o rezistență mare, bune abilităţi pentru sărituri și o înaltă docilitate. Înregistrările sunt restricţionate în funcţie de rezistenţă.
  • Cursele de săriturinecesită abilități excepţionale pentru sărituri şi o mare flexibilitate. Deoarece aceste curse sunt cronometrate, un cal pentru sărituri trebuie, de asemenea, să sară repede obstacolele. Înregistrarea este restricționată în funcţie de nivelul abilităţilor pentru sărituri. Într-o cursă de sărituri, caii pot comite erori, fiecare eroare adăugând o secundă la timpul lor final.
  • Competițiile de dresaj se concentrează pe ritmul pasului unui cal, și anume galop și alergare, dar mai important, pe abilitățile de dresaj. Ocazional, un cal poate executa excepțional de bine, lucru ce crește scorul şi vă acordă un bonus de 100 Equus.

Competiţii de călărie western

Competiţiile de călărie western sunt destinate cailor specializaţi în călărie western care au o şa şi un căpăstru destinate călăriei western. Sunt 5 tipuri de competiţii:

  • Competițiile de viteză printre butoaie sunt curse cronometrate care necesită viteză, rezistență și abilități de galop. Scopul este de a face slalom în jurul a 3 butoaie cât mai repede posibil fără a le dărâma. Înregistrarea în concurs este restricţionată în funcţie de viteză.
  • Competițiile de separare a vitelor necesită o mare rezistență și viteză, în scopul de a ţine un vițel sub control. De asemenea, necesită şi un înalt nivel de dresaj. Înregistrarea în concurs este restricţionată în funcţie de rezistenţă.
  • Dresaj western este o disciplină de dresaj care are loc în galop. De asemenea, necesită şi un înalt nivel de rezistență. Înregistrarea în concurs este restricţionată în funcţie de nivelul de galop.
  • Divertisment western este o disciplină care necesită abilități excelente de trap, dar și docilitate și rezistență. Înregistrarea în concurs este restricţionată în funcţie de nivelul de trap. Caii pot comite greşeli, fiecare secundă adăugându-se la cronometrarea finală.
  • Competiția de obstacoleeste echivalentul competiției de dresaj pentru călăria clasică. Un cal pentru competiția de obstacole necesită abilități excelente de dresaj, dar, de asemenea şi bune abilități pentru alergare şi pentru sărituri. Înregistrarea este restricţionată în funcţie de nivelul de dresaj.

Moral

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că începând cu o vechime de 60 de zile în joc, calul dvs. își poate pierde puțin din moral atunci când nu termină primul într-o competiție. Nu vă îngrijorați, pierderea moralului poate fi recuperată cu ușurință cu puțină odihnă și câteva recompense!

Bonusuri cure-pied

Puteţi acorda bonusuri cailor dvs. pentru a-i ajuta să aibă performanţe mai bune în competiţii. Anumite bonusuri pot fi găsite în timpul completării misiunilor cu caii dvs. (cum ar fi peria pentru copite sau pieptenele). Alte bonusuri pot fi cumpărate vizitând magazinul sau piaţa neagră. Atunci când se calculează rezultatele competiţiei, bonusurile sunt aplicate direct asupra abilităţilor şi afectează rezultatul final.

Jucătorii noi care încep jocul primesc un bonus special. Nu fiţi surprinşi dacă unii cai par să se descurce excepţional: ei au au primit, de fapt, oarecare ajutor pentru a începe jocul cu dreptul.

Competiţii pentru caii începători

Anumite competiţii sunt destinate numai cailor începători. Caii începători sunt acei cai care au câştigat mai puţin de 20 victorii şi nu au abilităţi mai mari de 380. Acest număr este re-calculat în fiecare noapte.

> 3.4 - Rozete

Rozetele sunt recompense primite atunci când câştigaţi anumite competiţii cu un prestigiu de 75% sau mai mare. Atunci când caii dvs. câştigă o rozetă, câştigaţi de două ori mai mulţi Equus pentru acea competiţie. Totuşi, nu puteţi câştiga aceeaşi rozetă decât o singură dată cu acelaşi cal.

Trofee

Cu cât câştigaţi mai multe rozete, cu atât mai multe trofee obţineţi pentru colecţiile dvs.

> 3.5 – Marele Premiu

trophee

Marele premiu este un campionat care durează o săptămână. Acesta constă în 5 curse, o cursă în fiecare zi. Sunt 2 Mari premii diferite: Călărie Englezească şi călărie western.

Luni Marţi Miercuri Joi Vineri
Marele Premiu de Călărie Englezească Cursă naţională Trap Sărituri Dresaj Galop
Marele Premiu de călărie western Separare a vitelor Divertisment western Dresaj western Obstacole Curse de viteză printre butoaie

Fiecare eveniment durează 10 ore şi necesită 99% energie. Jucătorii îşi pot înscrie câte doi cai în fiecare eveniment.

Zilnic este alcătuit un clasament şi sunt înmânate premii extraordinare:

  • Pentru câştigător: 4 permise
  • Pentru cel de al doilea jucător: 2 permise
  • Pentru cel de al treilea jucător: 1 permis
  • Pentru cel de al patrulea jucător: 1 x Ţinte
  • Pentru cel de al cincilea jucător: 1 x Nor
  • Pentru primii 100 jucători: 1000 Equus
  • Pentru toţi participanţii: 500 Equus

La finalul celor 5 evenimente, în ziua de sâmbătă, se afişează un clasament săptămânal al Marelui Premiu: se iau în considerare numai cele mai bune performanţe ale fiecărui eveniment. Pentru a fi inclus în clasament, trebuie să participaţi la toate cele 5 evenimente ale săptămânii.

Duminica nu sunt organizate evenimente, fiind ziua de odihnă a calului.

În urma clasamentului săptămânal al Marelui Premiu:

  • Primii 10 primesc un premiu pe pagina de profil.
  • Primii 100 primesc acces la fântână timp de 7 zile. Fântâna înlocuieşte adăpătoarea şi triplează energia şi moralul.

Pentru a vă înscrie în Marele premiu, trebuie să obţineţi accesul deschizând Cornuri ale Abundenţei . Trebuie să obţineţi accesul numai o dată pentru a putea participa în fiecare săptămână.

Există bonusuri speciale pentru Marele premiu, care, de exemplu, vă permit să reduceţi energia consumată de calul dvs. la înscriere, pentru a oferi bonusuri cailor dvs. care concurează şi pentru a înscrie calul pentru toate evenimentele în loc de numai două. Veţi găsi aceste bonusuri în Cornurile Abundenţei.

Reţineţi că participarea la Marele Premiu a unui cal este anulată dacă îl împrumutaţi sau îl vindeţi.

4 / Dezvoltarea potenţialului genetic al calului

> 4.1 - Reproducere

Montă reproduction

Caii ating maturitatea sexuală la 2 ani şi jumătate şi sunt fertili până la sfârşitul vieţii.

Depinde de proprietarii armăsarilor să ofere monte sau să sugereze o montă pentru o anumită iapă. De asemenea, aceştia trebuie să specifice cotul montei (între 500 şi 7500 Equus). Proprietarii iepelor pot căuta cei mai buni armăsari navigând printre oferte sau răspunzând la anumite oferte.

Când duceţi iapa la montă, este nevoie să plătiţi taxele care corespund unui procentaj de 1% din rezerva dvs. de Equus, pornind de la un minim de 100 Equus până la un maxim de 2500 Equus.

Este posibilă şi reproducerea încrucişată. Fiecare mânz este astfel unic: acesta va moşteni caracteristici de la părinţi şi de la strămoşi. Depinde de dumneavoastră să faceţi încrucişările corecte pentru a produce campioni sau pentru a crea o fermă axată pe o anumită disciplină.

Având în vedere că unii armăsari sunt foarte solicitaţi, puteţi ajunge la o înţelegere cu proprietarii, astfel încât aceştia să vă rezerve o montă. Deseori, crescătorii vor indica preţul şi condiţiile pe pagina lor.

Pentru a duce una din iepe la montă, rezervaţi-vă o ofertă.

Gestaţie

perioada de gestaţie este de 12 luni. Începând din a 8-a lună, pentru 50 Equus puteţi solicita o examinare cu ultrasunete pentru a afla în avans a afla genul, rasa şi culoarea mânzului. Când ajungeţi în această fază, iapa este capabilă să accepte numai misiuni.În luna a 12-a trebuie să sunaţi veterinarul şi să vă asiguraţi că iapa dvs. este adăpostită la un centru de echitaţie. Dacă nu sunaţi veterinarul, veţi pierde mânzul.

După ce mânzul s-a născut, îi puteţi pune un nume şi puteţi începe să îl îngrijiţi. După ce mânzul este separat de mamă la vârsta de 6 luni, acesta trebuie adăpostit într-un centru de echitaţie.

Fătatul este singura acţiune care poate avea loc după miezul nopţii în istoricul cailor.

Ţineţi minte că nu este neapărat avantajos, de exemplu, să împerecheaţi o iapă care excelează în dresaj cu un cal al cărui punct forte este viteza. De fapt, urmaşul nu va fi neapărat mai bun la una dintre aceste caracteristici. De aceea, este mai bine să favorizaţi împerecherea între rase apropiate.

Fătatul este o experienţă obositoare pentru iapă. Trebuie să existe un interval de cel puţin 10 luni între naşterea ultimului mânz şi următoarea montă.

Castrare

Puteţi castra masculii cu vârste între 2 ani şi jumătate şi 6 ani. Calul dumneavoastră va deveni astfel un cal castrat. Nu se va mai putea reproduce, dar va câştiga un bonus (rezistenţă: +8, viteză: +8, dresaj: +4). Castrarea unui cal durează cel puţin două ore.

Ţineţi minte că nu este posibil să atribuiţi Fulgerul lui Zeus unui cal castrat, iar procesul este ireversibil.

Mânzul

Fătatul a decurs uşor şi acum a apărut un mânz. Rasa acestuia este determinată de rasa dominantă a ascendenţilor, dacă aceştia nu sunt Pur-sânge. Culoarea este selectată aleatoriu dintre culorile autorizate pentru rasa sa.

Capacităţile mânzului depind de caracteristicile genetice ale părinţilor, dar şi de nivelul de antrenament şi rezultatele în competiţii.

Mânjii rămân cu mama lor în aceeaşi boxă, până la vârsta de 6 luni. Nu trebuie adăpostiţi separat în această perioadă, aceştia hrănindu-se exclusiv cu lapte matern.

Unicorni cornedelicorne

Unicornii sunt foarte rari şi se reproduc aproape la fel ca şi caii normali.

Mânjii unicorni se nasc numai dacă o iapă unicorn este dusă la montă la un mascul unicorn la o oră exactă decisă de fiecare crescător. Dar atenţie, singura oră care contează este cea afişată în partea dreaptă sus a ecranului dvs., nu ora afişată în istoricul calului. Ambii părinţi trebuie să fie din aceeaşi rasă. În orice caz, nu uitaţi: chiar atunci când îndepliniţi aceste criterii, veţi avea numai o şansă din 5 să daţi naştere unui mânz unicorn.

Puteţi modifica momentul de reproducere al unicornilor dvs. o dată la fiecare 30 zile. Pentru a face acest lucru, navigați la pagina Contul meu. Uneori jocul trece printr-o fază de întreţinere planificată, exact în momentul ales de dvs., caz în care nu veţi fi compensaţi.

Nu uitaţi că puteţi duce un unicorn la montă numai după cel puţin 10 ore de la naştere sau de la ultima montă.

Măgari

Măgarii se pot reproduce numai de 3 ori pe durata vieţii şi numai cu un alt măgar. Aceasta este singura specie a cărui potenţial genetic scade o dată cu fiecare generaţie.
Atunci când un mascul măgar este scos la vânzare, toate montele oferite şi care nu au fost încă acceptate de o femelă sunt anulate.

Cai de tracţiune

Caii de tracţiune se pot reproduce doar de 3 ori în viaţă, doar cu un alt cal de tracţiune.

Când este scos un armăsar de tracţiune la vânzare, montele în aşteptare care nu au fost acceptate de o iapă vor fi anulate.

> 4.2 - Genetică

Potenţial genetic genetique

Potenţialul genetic al calului se calculează în funcţie de potenţialul genetic şi indexul genetic BLUP al părinţilor.

După naştere, potenţialul genetic al unui mânz nu mai evoluează

Abilităţile înnăscute şi progresul abilităţilor ca urmare a jucării jocului şi a efectuării misiunilor nu sunt incluse în potenţialul genetic. Asta înseamnă că abilităţile unui cal pot depăşi valorile listate în potenţialul genetic al acestuia.

Stele acordate pentru excelenţă

Premiile de excelenţă sunt reprezentate de stele verzi pe care le veţi găsi sub potenţialul genetic al calului. Acestea indică abilitatea la care calul excelează. Acestea sunt rare, deoarece reprezintă punctul culminant al muncii intense a crescătorului în ceea ce priveşte antrenarea şi selecţia atentă a raselor. Se acordă cailor excepţionali!

Pentru a câştiga o stea de excelenţă, calul trebuie să ajungă la un potenţial genetic de 100% pentru abilitatea respectivă. Se pot obţine stele suplimentare pentru o abilitate la fiecare 10% potenţial genetic suplimentar obţinut pentru fiecare abilitate.

Stelele de excelenţă sunt acordate numai la naşterea mânzului, deoarece potenţialul genetic al unui cal nu se mai poate schimba după naştere.

Abilităţi înnăscute

Acestea sunt abilităţi pe care calul le are chiar de la naştere. Nu toţi mânjii au în mod necesar abilităţi înnăscute. acestea depind de părinţii mânzului, potenţialul lor genetic şi de indexul genetic BLUP. Astfel, un mânz se poate naşte, de exemplu, cu 10% rezistenţă.

Mânzul nu se poate naşte cu abilităţi negative. Dacă valoarea medie a indexului BLUP la părinţi este sub 0, mânzul nu va avea abilităţi înnăscute.

Abilităţile înnăscute se definesc la naştere. Acestea se adaugă la potenţialul genetic.

Ţineţi minte că abilităţile înnăscute sunt integrate în abilităţi şi deci este posibil să se depăşească valoarea indicată de potenţialul genetic. Aceste valori efective sunt cele care contează pentru nivelul minim al abilităţilor necesar pentru competiţii.

Indexul genetic BLUP

Valoarea BLUP este un indice genetic. Aceasta are un rol în reproducere, deoarece valorile BLUP ale părinţilor afectează potenţialul genetic şi abilităţile mânzului la naştere.

Se calculează în funcţie de:

  • de nivelul de antrenament al calului (plimbări, antrenament și competiții) la primele 3 cele mai bune abilităţi ale sale
  • de numărul victoriilor obţinute în competiţii este de cel puțin 20, în mod ideal
  • de vârsta calului, BLUP poate ajunge la 100 numai când calul are cel puţin 10 ani

Pe baza acestor parametri, valoarea BLUP va fi întotdeauna între -100 şi +100, -100 fiind valoarea minimă iar +100 valoarea maximă pe care un cal le poate obţine.

Cu cât sunt mai mari valorile BLUP medii ale părinţilor, cu atât sunt mai mari şansele ca mânzul să aibă potenţial genetic şi abilităţi înnăscute mari.

Mai mult, dacă valoarea BLUP medie a părinţilor este sub 0, mânzul nu va avea abilităţi înnăscute.

Pentru a avea cei mai buni mânji, se recomandă să alegeţi cai cu valoare BLUP ridicată ca parteneri de reproducere, sau cel puţin cu valori pozitive, adică acei cai care sunt bine instruiţi şi care au avut rezultate bune în competiţii.

5 / Cariera pe Howrse

> 5.1 - Câştiguri

Care sunt modalităţile de a câştiga bani?

  • Misiuni: calul dvs. primeşte o anumită sumă de bani, în funcţie de centrul dvs. de echitaţie
  • argent
  • competiţiile la care participă calul dvs.
  • ofertele de montă în cazul în care deţineţi un armăsar
  • vânzarea unui cal din grajdurile dvs.
  • vânzarea bălegarului produs de caii dvs.
  • vânzarea obiectelor din inventarul dvs. magazinului
  • obiectele tranzacţionate pe Piaţa Neagră
  • utilizarea unui permis pentru a vă credita rezerva

> 5.2 - Ferma dvs. de reproducere

Fermele de reproducere

Crescătoriile vă permit să regrupaţi caii care vă aparţin, indiferent de cine sunt crescătorii acestora.

Puteţi salva fermele pe grupuri de 60 zile de vechime, cu un maxim de 5 ferme.

annuaire

Dacă vă abonaţi la un cont Pegas, puteţi înregistra până la 50 de ferme. În plus, puteţi regrupa toate aceste ferme în 5 categorii, fiecare cu propria culoare, pentru a le găsi mai uşor.

Afixe

Fermele îşi pot face un renume şi îşi pot construi reputaţia pe baza cailor produşi. Puteţi înregistra un afix şi îl puteţi adăuga la numele cailor produşi. Acest afix nu poate fi înlăturat de viitorii proprietari ai cailor produşi la ferma dumneavoastră. Nu îl puteţi adăuga la numele cailor care nu s-au născut la ferma dumneavoastră.

Aveţi nevoie de cel puţin 30 zile de vechime pentru a rezerva un afix. Apoi puteţi crea câte un afix pentru fiecare dintre cele 30 zile de vechime. De asemenea, puteţi debloca afixele înregistrându-vă cu un cont Pegas. Dacă faceţi clic pe un afix se va afişa o listă a cailor ce îl poartă.

Puteţi avea mai multe afixe şi le puteţi oferi în baza raselor pe care le utilizaţi, de exemplu, sau pentru a diferenţia descendenţele din cadrul unei anumite crescătorii concentrate pe o rasă sau alta.

Rase şi steaua de origine nobilă

Există multe rase diferite pe Howrse, atât pentru cai, cât şi pentru ponei. Puteţi separa caii pur-sânge de cei de rasă mixtă, prin intermediul filei Genetică de pe fişa cailor. În plus, caii pur-sânge au o stea albastră pe paginile referitoare la vânzări şi monte.

Restricţii pentru reproducere

În timp ce vă îngrijiţi caii, puteţi găsi puncte de îmbătrânire sau bonusuri (bici, tub de unsoare ...) şi puteţi câştiga Equus (de exemplu, prin misiuni sau competiţii). Totuşi, dacă îngrijiţi mai mult de 1000 cai într-o singură zi, aceste beneficii sunt dezactivate. Acestea vor fi reactivate în ziua următoare.

> 5.3 - Tranzacţiile legate de cai

Indiferent de metoda utilizată, preţul minim de vânzare pentru un cal sau un ponei este de 500 equus. Nu puteţi răscumpăra un cal vândut timp de 10 zile de la vânzare. Mai există un tip de vânzare, dar aceasta nu este efectuată între jucători: Sanctuarul.

encheres

Din momentul în care scoateţi calul la vânzare, nu îl mai puteţi îngriji. Acesta intră în pauză şi nu mai îmbătrâneşte. Va începe din nou să îmbătrânească după ce este cumpărat. Ţineţi minte că acesta nu va mai îmbătrâni după ce este scos la vânzare, chiar dacă vânzătorul a avut grijă de el în ziua respectivă.

Licitaţii

Puteţi vinde un cal la licitaţii dacă aţi finalizat tutorialul Măr de aur şi dacă aveţi o karma mai mare de 4.

Când doriţi să scoateţi un cal la licitaţie, puteţi alege preţul de pornire. Cumpărătorii licitează pornind de la acest preţ iar calul va fi transferat jucătorului care face cea mai bună ofertă la finalul vânzării programate (3 zile).

Pe durata unei licitaţii, banii sunt debitaţi direct de la jucătorul care face cea mai bună ofertă. Toţi jucătorii care au făcut oferte anterior, primesc banii înapoi. În cazul în care, după 3 zile, nimeni nu a înaintat o ofertă, vânzătorul îşi păstrează calul.

Licitaţiile pot fi anulate dacă nu a licitat nimeni.

Jucătorii cu Cont Pegas pot iniţia licitaţii pentru permise.
Vânzări directe

Vânzările directe pot fi utilizate numai de jucătorii care au o vechime de cel puţin 30 zile, 2 cai vii şi karma peste 4.

Vânzările directe sunt o modalitate de a vă vinde calul mai repede decât prin licitaţie. Dumneavoastră alegeţi preţul de vânzare al calului. Dacă un crescător este interesat, acesta poate cumpăra calul, iar banii rezultaţi în urma vânzării vă sunt transferaţi instantaneu.

Puteţi anula o vânzare directă înainte ca aceasta să se încheie dacă nimeni nu a cumpărat calul. Calul respectiv va reveni automat la ferma dumneavoastră la 30 zile de la începutul vânzării.

Vânzări rezervate

Este, de asemenea, posibil, să rezervaţi vânzarea către un anumit crescător. În cazul în care alegeţi această opţiune, numai jucătorul ales poate să cumpere calul.

Sanctuarul havrepaix

Este un refugiu pentru cai. Caii şi poneii de aici trăiesc departe de agitaţia lumii competiţiilor.
Aici puteţi vinde:

  • caii, pentru 400 Equus
  • unicornii şi caii dvs. non-unicorni născuţi din părinţi unicorni pentru 2.000 Equus

Vânzarea unui cal în acest sanctuar nu este acelaşi lucru cu vânzarea calului către un jucător. După ce vânzarea se finalizează, nu mai puteţi răscumpăra calul şi preţul de vânzare este fix.

> 5.4 - Echipe

Puteţi crea echipe cu alţi jucători şi să colaboraţi pentru a îmbunătăţi o rasă. Vă puteţi alătura la cel mult 2 echipe.

O echipă este alcătuită dintr-un membru fondator şi din ceilalţi jucători. Numărul de locuri disponibile într-o echipă depinde de numărul de jucători VIP din aceasta, cu 4 locuri pentru fiecare membru VIP. O echipă poate avea, cel mult, 20 jucători, chiar dacă sunt mai mult de 5 jucători VIP înregistraţi.

Pentru a vă alătura unei echipe, puteţi:

  • Fondaţi-vă propria echipă dacă sunteţi un VIP
  • accepta invitaţia unei echipe

Fiecare echipă are o pagină publică ce poate fi personalizată, precum şi pagini de discuţii speciale, rezervate membriilor echipei.

Pentru o comunicare mai uşoară în cadrul echipei, se pot trimite mesaje de grup tuturor membrilor echipei.

În plus, puteţi rezerva cai sau monte pentru întreaga echipă.

Fondatorul poate atribui roluri fiecărui membru al echipei, precum dreptul de a administra pagina publică, de a recruta sau de a modera paginile de discuţii ale echipei.

Puteţi părăsi echipa în orice moment. Dacă sunteţi fondatorul echipei, puteţi desemna un nou fondator din cadrul membrilor de echipă, care sunt tot jucători VIP. Dacă nu desemnaţi un fondator, un nou fondator va fi desemnat automat. Totuşi, dacă nu mai sunt jucători VIP rămaşi în echipă, echipa va fi desfiinţată.

Împrumutarea cailor

Puteţi să vă dați caii cu împrumut coechipierilor. Astfel, echipa dvs. nu va rămâne blocată dacă plecaţi pentru o anumită perioadă de timp.

Un cal se împrumută de pe pagina sa, tot cum se vinde. Totuşi, reţineţi că puteţi împrumuta doar caii care poartă afixul echipei şi că puteţi împrumuta doar 3 cai o singură dată.

Atunci când cineva vă împrumută un cal, acel cal:

  • rămâne în crescătoria dvs. între 2 şi 4 zile
  • nu poate primi obiecte de pe Piaţa Neagră sau bonusuri
  • nu poate fi vândut sau trimis în Sanctuar
  • nu poate fi înregistrat la un Grand Prix
Afixul echipei

Puteţi utiliza un afix care este împărtăşit de toţi colegii dvs. de echipă pentru toţi caii care aparţin rasei la care colaboraţi împreună. Doar caii pur-sânge pot primi afixul echipei.

Clasificarea unui afix

Afixele echipelor de cai de călărit, ponei şi unicorni sunt revizuite pentru clasificare în prima zi a fiecărei luni, dacă:

  • cel puţin 20 cai care poartă afixul sunt născuţi în timpul lunii trecute
  • cel mai bun cal care poartă afixul are un potenţial genetic mai ridicat decât cel mai bun cal anterior din aceeaşi rasă în prima zi din luna trecută

Afixele echipei care îndeplinesc aceste criterii sunt apoi sortate pe baza celui mai bun potenţial genetic al cailor născuţi sub acel afix. Stelele sunt apoi oferite celor mai bune 3 afixe pentru fiecare rasă:

  • cel mai bun afix: 3 stele
  • următorul afix: 2 stele
  • al treilea afix: 1 stea

Premiile sunt oferite fiecărui membru al echipelor ale căror afixe au fost răsplătite:

  • 3 stele: Braţele lui Morfeu
  • 2 stele: Ceasul lui Chronos
  • 1 stea Fulgerul lui Zeus

Nu puteţi primi mai mult de 2 premii pe lună din evaluări, chiar dacă faceţi parte din 3 sau mai multe echipe care au fost recompensate.

Clasamentele echipei

Puteţi compara echipa dvs. cu altele, mulţumită numeroaselor clasamente:

  • cel mai bun potenţial genetic al cailor născuţi cu afixul echipei
  • numărul de cai născuţi cu afixul echipei în timpul lunii
  • numărul de rozete câştigate de caii care poartă afixul echipei în timpul lunii
  • de câte ori caii care poartă afixul echipei au fost clasaţi în Topul 1000 din competiţiile Grand Prix, în cursul lunii
  • Prestigiul echipei, care este rezultatul ultimelor 4 clasificări, precum şi clasificările afixului
Echipe de unicorn

Puteţi restricţiona echipa dvs. la creşterea unicornilor.

Echipele de unicorni folosesc un sistem propriu de clasificare.

Clasificarea afixelor pentru unicorni funcţionează exact în acelaşi mod ca şi afixele cailor, cu excepţia faptului că afixele unicornilor sunt clasificate numai între ele.

6 / Utilizarea Spaţiului de creaţie

> 6.1 – Ideea principală

perla neagră

Spaţiul de creaţie este locul în care puteţi propune ilustraţii care să fie utilizate pe Howrse şi unde câştigaţi permise dacă acestea sunt votate.

Aceste ilustraţii pot fi embleme pentru mărul de Aur sau peisaje pentru Raza lui Helios.

Spaţiul de creaţie se adresează tuturor limbilor (engleză, germană, franceză etc.). Acest lucru înseamnă că, dacă propuneţi o ilustraţie, iar aceasta este votată, ilustraţia va fi disponibilă în toate limbile.

Cum funcţionează

Procesul de selecţie are loc lunar şi urmează proceduri specifice. Luna aceasta:

  • Propunere ilustraţii
    1 martie la 00:00 » 5 martie la 23:59
    Oricine poate propune ilustraţii folosind Perla Neagră

  • Votare
    6 martie la 00:00 » 14 martie la 23:59
    Jucătorii, indiferent de limbă, pot vota ilustraţiile după ce acestea sunt validate

  • Selecţie
    Cele mai populare ilustraţii sunt selectate şi sortate pe categorii

  • Publicare
    28 martie la 06:00
    Ilustraţiile selectate sunt publicate online în fiecare din limbile paginii de internet
Premii pass

Propunerea ilustraţiilor poate fi productivă! În ziua în care o ilustraţie este publicată, aceasta aduce autorului:

  • 10.000 equus
  • Diferite cantităţi de permise pentru diferite tipuri de ilustraţii:
    • mărul de aur 40 permise pentru o robă Mărul de aur fără limitarea utilizărilor 20 permise pentru o robă cu utilizări limitate
    • raza lui helios 30 permis(e) pentru un peisaj Raza lui Helios

După vot, dacă ilustraţia dumneavoastră nu este selectată, vi se vor înapoia permisele cheltuite pentru propunerea ilustraţiei.

> 6.2 - Încărcare lucrare de artă

mărul de aur

Ilustraţiile câştigătoare vor fi publicate online pe Piaţa Neagră în fiecare lună la aceeaşi dată (luna aceasta: 28 martie la 06:00). De asemenea, în fiecare lună, câteva embleme pentru Mărul de aur vor fi publicate online numai pentru o perioadă limitată de timp. După ce acestea expiră, ilustraţiile vor fi scoase de la vânzare.

Ţineţi minte că Spaţiul de creaţie se adresează tuturor limbilor, astfel încât ilustraţiile câştigătoare pot fi din orice ţară!

Echipa îşi rezervă dreptul de a şterge o creaţie din joc, indiferent dacă aceasta o fost dezactivată sau nu. Jucătorii care au utilizat creaţia respectivă vor primi înapoi valoarea iniţială a obiectului.

7 / Comportament şi reguli de conduită

> 7.1 - Reguli

forumToţi jucătorii trebuie să:
  • să se comporte amabil şi respectuos atunci când interacţionează cu restul membrilor din comunitatea Howrse – sunt incluşi jucătorii, moderatorii (ale căror nume sunt scrise cu verde) şi administratorii (ale căror nume sunt scrise cu albastru şi îngroşat)
  • să respecte regulile de conduită oriunde pe pagina de internet. Găsiţi regulile pe pagina dvs. Karma
  • respectaţi regulile specifice pentru diferitele zone ale comunităţii (pagina de discuţii, mesaje private, etc.)

> 7.2 - Karma şi atenţionări

Karma arată reputaţia dvs. în joc. La înregistrare primiţi 10 puncte karma. Pierdeţi puncte karma dacă încălcaţi regulile. Pierderea punctelor karma poate însemna pierderea accesului la anumite caracteristici ale jocului, cum ar fi pagina de discuţii sau vânzările.

Vă invităm să citiţi acţiunile care vă pot face să pierdeţi puncte karma pe pagina dvs. Karma

În cazul în care încălcaţi o regulă minoră, primiţi o atenţionare. În cazul în care situaţia se repetă, pierdeţi puncte karma.

> 7.3 - Echipa

ow

numai administratorii (ale căror nume sunt scrise cu albastru şi îngroşat)şi moderatorii (ale căror nume sunt scrise cu verde) pot crea reguli şi pot aplica sancţiuni în cadrul jocului. Vă recomandăm să urmaţi sfaturile acestora şi să respectaţi instrucţiunile primite.

Administratorii sunt angajaţi ai Owlient care se ocupă de funcţionarea generală a paginii de internet. Moderatorii sunt aleşi dintre jucători. Aceştia vă ajută atunci când aveţi nevoie şi se asigură că regulile sunt respectate.

... sau consultaţi răspunsurile la cele mai frecvente întrebări

Ce pot să fac pentru a schimba numele calului meu?

Dacă doriţi să schimbaţi numele calului dvs., mergeţi la pagina calului dvs. În partea dreaptă a numelui calului dvs. se află o pictogramă „+”. Faceţi clic pe aceasta şi alegeţi „Modificare profil”.

Dar nu puteţi modifica afixul unui cal sau al unui ponei dacă nu sunteţi crescătorul.

Sus

Cum pot avea un afix?

Trebuie să aveţi cel puţin 30 zile vechime pentru a rezerva un afix.

După ce criteriile sunt îndeplinite, puteţi înregistra afixul dumneavoastră folosind legătura din "Biroul meu".

Sus

Cum pot crea o fermă?

Trebuie să aveţi 60 zile vechime pentru a crea o fermă. Când le aveţi, mergeţi la pagina cailor dumneavoastră şi utilizaţi legătura "Creează fermă" pentru a înregistra ferma dumneavoastră.

După ce aţi creat ferma, depinde de dumneavoastră dacă veţi duce caii sau poneii acolo folosind pictograma "+" pentru fiecare din profilurile acestora. Această pictogramă se află în dreptul numelor.

Sus

Unde pot găsi o perie pentru copite, un tub de vaselină şi un pieptene?

Aceste obiecte şi multe altele pot fi obţinute prin finalizarea misiunilor cu calul dvs., dar nu este acesta cazul tot timpul, este nevoie să aveţi şi puţin noroc.

Sus

Calul meu are mai puţin de 5% energie. Mi s-a spus că poate muri. Ce pot să fac?

Pentru a restabili energia unui cal, dacă nu este prea târziu (nicio acţiune nu este disponibilă după miezul nopţii), îi puteţi oferi calului un terci sau un morcov ori îl puteţi mângâia. Dacă este prea târziu, puteţi utiliza o orhidee neagră pe care o puteţi achiziţiona de pe piaţa neagră.

Sus

Un mesaj îmi spune că nu s-a recuperat calul meu deoarece nu s-a odihnit 10 ore. Ce înseamnă acest lucru?

Calul dvs. se trezeşte la ora 8:00 dimineaţa. Trebuie să îl culcaţi până la ora 10:00 seara cel târziu (ora istoricului), ca să se poată recupera corespunzător.

Sus

Calul meu nu doarme. L-am culcat, dar nu se întâmplă nimic.

Pentru a dormi şi pentru a putea fi activ în ziua următoare, trebuie să duceţi calul la culcare (pentru acest lucru, calul trebuie adăpostit într-un centru de echitaţie).

Apoi, puteţi utiliza un punct de îmbătrânire sau puteţi aştepta să înceapă ziua următoare pentru a continua. În istoric nu vor fi afişate mesaje de confirmare a culcării calului. Acest lucru este indicat în colţul din stânga sus.

Sus

Dacă ofer cailor bonusuri speciale (sângele Meduzei, mărul de aur, piatra filozofală, etc.), acestea sunt moştenite şi de mânji?

Nu, mânjii vor fi cai « normali », nu cai Pegas. Nu vor avea o robă specială şi nu vor moşteni nemurirea.

Sus

Calul meu are toate stelele în căsuţa "Antrenament", dar nu şi în căsuţa "Abilităţi". De ce?

Nu toţi caii sunt la fel. Îi puteţi ajuta să ajungă la 100% din nivelul abilităţilor pentru fiecare disciplină. capacităţile lor sunt limitate. Acestea variază în funcţie de rasă şi părinţi, în special în cazul raselor încrucişate. După ce antrenamentele sunt complete, calul poate obţine încă puncte de abilităţi prin călărie şi competiţii, dar nu un număr nelimitat. Potenţialul unui cal nu este infinit.

Sus

Abilităţile calului meu au fost reduse în comparaţie cu ziua de ieri. De ce?

După ce calul ajunge la 25 ani, abilităţile sale încep să scadă; singura ocazie cu care acest lucru nu se întâmplă este cea în care calul primeşte Piatra Filozofală înainte să împlinească 25 ani. În cazul în care calul primeşte Piatra Filozofală după ce împlineşte 25 ani, acesta nu mai pierde din abilităţi, dar nici nu recâştigă abilităţile pierdute. Pentru mai multe detalii, citiţi secţiunea îmbătrânire din manualul crescătorului.

Sus

Când calul meu participă la competiţii sau când îl plimb, abilităţile câştigate sunt 0%. De ce?

Abilităţile pe care un cal le poate dobândi prin călărie şi competiţii sunt limitate. Acestea depind de rasă şi de capacităţi. Vine un timp când abilităţile calului nu mai pot fi îmbunătăţite.

Sus

Caii mei nu mai câştigă Equus în competiţiile în care se înscriu, de ce?

Dacă vă treziţi caii mai mult de 1000 ori într-o zi, nu mai puteţi câştiga puncte de îmbătrânire pentru caii dvs. sau Equus din competiţii până la finalul zilei.

Totuşi, această restricţie nu se aplică pentru caii cu Braţele lui Morfeu

Sus

Am pariat pe un cal, dar nu mai doresc acest lucru. Pot să retrag pariul?

Nu, pariurile nu pot fi anulate după ce sunt plasate. Trebuie să aşteptaţi ca un alt jucător să plaseze un pariu mai mare.

Sus

Nu pot accesa vânzările private, dar doresc să vând calul unui prieten. Pot să fac acest lucru?

Nu, licitaţiile rezervate sunt interzise şi pot duce la pierderea a 1 punct karma. Pentru a vinde un cal unei anumite persoane, trebuie să mai aşteptaţi puţin.

Sus

Cum pot obţine un unicorn?

Există două metode pentru a obţine un Unicorn. Puteţi cumpăra unul (vezi secţiunea din manualul pentru comerţul cu cai ) sau puteţi crea unul. Creşterea Unicornilor este puţin mai specială, deci consultaţi secţiunea de reproducere din manualul crescătorului pentru a afla mai multe.

Sus

Singurul meu cal a murit, ce pot să fac?

Puteţi cumpăra unul nou de pe pagina de licitaţii.

În caz contrar, vă puteţi reseta contul. Puteţi face acest lucru, folosind legătura din partea de jos a paginii „Contul meu”.

Când vă resetaţi jocul, începeţi de la zero cu un cal nou. Dacă vă resetaţi jocul, veţi pierde caii, vechimea iar rezerva dvs. se va întoarce la valoarea iniţială (2000 equus).

Vă puteţi reseta jocul numai o dată la 5 zile.

Sus

Site-ul nostru utilizează cookies pentru a oferi o experiență personalizată. Pentru a ne îmbunătăți serviciile, reținem și stocăm informații despre cum folosiți acest site. Aceste informații sunt folosite doar de Owlient sau de partenerii de încredere cu care colaborăm. Vă puteți schimba setările cookie oricând, însă anumite părți ale site-ului nostru nu vor funcționa corect fără ele.
Puteți găsi aici Politica noastră de confidențialitate.